فصلنامه آموزش در علوم انتظامی

طراحی الگوی برنامه درسی مکعبی برای سیستم آموزشی ایران

پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی برنامه  درسی مکعبی برای سیستم آموزشی ایران انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف, کاربردی و از نظر نوع روش تحقیق, آمیخته بود. پژوهش حاضر دارای دو جامعه آماری است, مشارکت کنندگان در بخش کیفی 15 نفر از صاحبنظران حوزه فرهنگ و برنامه درسی بودند که به صورت نمونه گیری گلوله برفی انتخاب شدند. جامعه دوم, 384 نفر از کارمندان, مدیران و معلمان وزرات آموزش وپرورش بودند که با توجه به نمونه تصادفی خوشه ای چند مرحله ای, انتخاب شدند.