فصلنامه مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی پیاپی 21 (پاییز و زمستان 1397) ص 209 -229

معماری محیط های یادگیری بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

هدف از این پژوهش، شناسایی عوامل موثر در طراحی محیط های یادگیری براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. روش پژوهش کیفی استت که برای انجام آن، سعی شده است با بهره گیری از سند تحول و آیین نامه های در دسترس نسبت به شناسایی عوامل کارکردی، کالبدی، تربیتی و روان شناختی و اجتماعی در فضاهای آموزشی اقدام شود. ابزار مورداستفاده برای جمع آوری اطلاعات و استخراج مفاهیم مرتبط با موضوع، فیش های تحقیق بودند. داده های گردآوری شده از طریق تحلیل محتوا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.