سنجش تفکر سطح بالا در کلاس
ارسال در تاریخ د, 1400/10/20 - 14:47در این کتاب نویسنده چگونگی طراحی سنجشی را توصیف میکند که در آن نیاز است دانش آموزان تفکر سطح بالا را به شکلی تقریباً واضح انجام دهند. در این سنجش، تفکر، برای ارزیابی، بازخورد و بحث با دانشآموزان، قابلرؤیت میشود. سپس، چگونگی نوشتن و نمره دهی سؤالها و تکالیف موجود در سنجش، توضیح داده شده است. این کتاب برای معلمان دوره آموزش عمومی و برای همه موضوعات درسی تألیف شده است. همچنین این کتاب خوانندگان را ترغیب میکند تا به تفکر درباره این نکته بپردازند که «این سنجش، نمونه خوبی برای چه نوع تفکر است»، نه این موضوع که « این سنجش، سنجش خوبی است یا خیر. »