علی صاحبی؛ فاطمه معین الغربایی

مدرسه کیفی

آموزش دادن در بهترین شرایط نیز کار دشواری است ولی نادیده گرفتن نیازهای دانش‌آموزان یا معلمان، این شغلِ ذاتاً دشوار را به شغلی غیرممکن تبدیل می‌کند. هر روش آموزش‌دهی که نیازهای دانش‌آموزان و معلمان را نادیده بگیرد، به شکست خواهد انجامید.دکتر گلسر این کتاب را برای فراهم ساختن چارچوب نظری برای معلمان و برنامه‌ریزان مدارس نوشته است. او در این کتاب مؤلفه‌های بنیادین مدرسه و کلاس درس کیفی را با مثال‏‌های عینی ارائه داده است.