ارزیابی فرایند تدوین سند تحولی برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران
ارسال در تاریخ ش, 1402/03/06 - 09:20پژوهش حاضر با هدف "ارزیابی فرایند تدوین سند تحولی برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران"به صورت کیفی و از نوع پدیدارشناسی انجام شده است و داده ها با استفاده از مصاحبه و بررسی اسناد گردآوری شده اند. جامعه آماری پژوهش 8 نفر از دست اندرکاران اصلی در تولید و تدوین این سند هستند که به صورت هدفمند انتخاب و جمع آوری داده ها از طریق مصاحبه نیمه ساختار یافته عمیق با آنان حاصل شده است.