امروزه آموزش روشهای پژوهش برای مطالعات تجربی در آموزش و پرورش پیچیده است. شالودههای فکری متعدد، مانند دو رویکرد اصلی کیفی و کمی، ترکیب آنها به عنوان رویکرد سوم و انواع مختلف روشها و فنون خاص در هر رویکرد به کار میرود. کتاب حاضر درباره پژوهش تجربی در آموزش و پرورش است که هردو رویکرد کمی و کیفی را در بر میگیرد و بر عناصر اصلی هرکدام تاکید دارد. برای سازمان دادن به پژوهش، هردو رویکرد را در یک چارچوب قرار میدهد و هردوی آنها را با عنوانهای اصلی یکسان (طرح، جمعآوری و تحلیل دادهها) توضیح میدهد.
سال نشر:
1395
ناشر:
مولف:
مترجم: