![](http://lib.oerp.ir/sites/lib.oerp.ir/files/vitrin1396/%D8%AA%D8%A8%D9%8A%D9%8A%D9%86-%D9%81%D9%84%D8%B3%D9%81%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%D9%8A%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D9%8A-%D9%88-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%D9%8A-%28-%D8%A7%D9%8A%29.gif)
کتاب حاضر به منظور ارتباط فکری خوانندگان(به ویژه دانشجومعلمان) با مباحث فلسفه تربیت رسمی و عمومی درکشور نگاشته شده است. این اثر با بازآرایی و بازنویسی(همراه با افزایش و کاهش) متن فصل دوم کتاب "مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تربیت رسمی و عمومی"، میکوشد تا موقعیت یادگیری مناسبی را ایجاد کند تا خوانندگان به بحث و فحص درباره مسائل فلسفه تربیت مدرسهای متناسب با فرهنگ و شرایط خاص ایران پرداخته و همراه با تجربه فلسفه ورزی به درک بهتری از چیستی، چرایی و چگونگی تربیت مدرسهای نایل آیند.
سال نشر:
1400