صفر تا بیست ارزشیابی برای یادگیری

کتاب حاضر بازتاب بخشی از مطالعات و پژوهش‌های مختلف در زمینه کاربست آسان ارزشیابی کیفی و توصیفی در دبستان است. استفاده از ابزارهای این نوع از ارزشیابی به عنوان جز جدایی‌ناپذیر فرایندآموزش، نه‌تنها موجب افزایش قدرت کشف مجهولات در دانش‌آموزان می‌شود،  بلکه در چارچوب‌های شناختی، عاطفی و روانی ــ حرکتی نیز به نیاز‌های آنان توجه می‌کند.

این کتاب جدید ترین،  کاملترین و جامعِ ترین کتابی است که در موضوع ارزشیابی کیفی – توصیفی  با رویکرد کاربست کلاسی و خودآموزی تالیف شده است .

سال نشر: 
1394