منابع الکترونیکی(2)

کتابخانه و مرکز اسناد سازمان، در راستای گسترش خدمات و دستیابی سریع به اطلاعات  و بهره برداری از تجارب جهانی و برآوردن نیاز اطلاعاتی جامعه مخاطبان، جدیدترین کتاب ها و مقالات انگلیسی و تعدادی پایان نامه و گزارش  مرتبط با اهداف، وظایف  و موضوعات مورد نیاز سازمان را  به صورت منبع دیجیتال  فراهم آوری کرده است.

این منابع دیجیتال  برای مدیران، مشاوران و اعضای هیت علمی و کارشناسان  پژوهشی سازمان از طریق اتوماسیون اداری ارسال گردید.

 

1. The Hidden Curriculum and the Development of Latent skills: The Praxis/Winston Kwame Abroampa1, Journal of Curriculum and Teaching, Vol. 9, No. 2; 2020,

برنامه درسی پنهان و مهارت های نهفته

 

2. SCHOOL CULTURE  AND FAMILY CULTURE  reflections within the context of the  pandemic/Elvira Souza Lima, CADERNOS do CEPAOS, 2020.

مقاله )گزارش مرکز پژوهشی CEPAOS Research Center): فرهنگ خانواده و فرهنگ مدرسه

 

3. The Wiley Handbook of Problem‐Based Learning/Edited by Mahnaz Moallem,Woei Hung,

Nada Dabbagh, John Wiley & Sons, 2019

کتاب مرجع - دستنامه - یادگیری مبتنی بر حل مساله    

 

4. School-Based Curriculum Development in Singapore:A Case Study of a Primary School/ Salleh Hairon,

Wei Leng Neo , Asia Pacific Journal of Education,2018.

مقاله - برنامه درسی مبتنی بر مدرسه در سنگاپور - مطالعه موردی مدارس ابتدایی

 

5. A world-class curriculum? Historical thinking and twenty-first century skills in the  Australian Curriculum: History./ Ashley Keith Pratt, The University of Melbourne Graduate School of Education,2018.

پایان نامه کارشناسی ارشد - تجربه بین المللی - برنامه درسی تاریخ در استرالیا

 

6. Visual literacy education: Developing a curriculum for designers and non-designers/ Vitoria Faccin-Herman, Iowa State University Capstones, 2020

پایان نامه  کارشناسی ارشد - رشته طراحی گرافیک -  آموزش سواد بصری - برنامه درسی

 

7. The Canary in the Mine: Remote Learning in the Time of COVID-19/David Coker, Journal of Curriculum and Teaching, Vol. 9, No. 3; 2020.

مقاله- رصد  تجربه بین المللی- قناری در معدن : آموزش از راه دور در دوران کووید 19

 

8. STEAM Education Theory and Practice/Myint Swe Khine • Shaljan Areepattamannil Editors,

کتاب -  آموزش اس.تی. ئی. ای. ام. : نطریه و عمل                                                    

 

9. AI Injected e-Learning The Future of Online Education/ Matthew Montebello, Springer, 2018

  کتاب - آینده آموزش و آموزش الکترونیکی - گنجاندن هوش مصنوعی در آمورش الکترونیکی

 

10. Digital Media for Learning Theories, Processes, and Solutions/ Florence Martin, Anthony Karl Betrus,

    کتاب-  رسانه های دیجیتالی برای آموزش و یادگیری : نظریه ها، مدل ها، فرآینده ها و راه حل ها

 

11. The Future of Education and Labor/ Gerald Bast, Elias G. Carayannis, David F. J. Campbell ,Editors, Springer,2019.

کتاب- کتاب آینده آمورش و کار                                                                                        

 

12. Purposeful play during learning centre time: from curriculum to practice/ Alfredo Bautista, Malikka Habib, Anthony Eng & Rebecca Bull, Journal of Curriculum Studies,2019

 

مقاله- برنامه درسی پیش دبستان تجربه برنامه درسی ملی سنگاپور، بازیهای هدفمند

 

13. Spatialising the curriculum/ Emily Johanna Ashton, Kai Wood Mah & Patrick Lynn Rivers,

Journal of Curriculum Studies, 2019.

مقاله- تجربه آفریقا -  برنامه درسی فضای اجتماعی  در دوره پیش دبستان         

 

 

14. Early childhood arts curriculum: a cross-cultural study/ Amy Hamilton, Yan Jin & Susan Krieg, Journal of Curriculum Studies,2019          

 مقاله- برنامه درسی هنر - پیش دبستان

 

15. A democratic critique of scripted curriculum/ Julie A. Fitz & A. C. Nikolaidis, Journal of Curriculum Studies,2019        

.مقاله- اهداف دموکراتیک در  برنامه درسی آمریکا

 

 

16. Curriculum change in Australia and Ireland: a comparative study of recent reforms/ Jim Gleeson, Valentina Klenowski & Anne Looney, Journal of Curriculum Studies,2020.

مقاله-  برنامه درسی تطبیقی- تغییرات برنامه درسی در استرالیا و ایرلند

 

17. Conceptualizing shadow curriculum: definition, features and the changing landscapes of learning cultures/ Young Chun Kim & Jung-Hoon Jung, Journal of Curriculum Studies,2019.

مقاله- مفهوم سازی برنامه درسی سایه

 

18. Learner agency and the curriculum: a critical realist perspective/ Yana Manyukhina & Dominic Wyse, The Curriculum Journal,2019 

مقاله- عامل فراگیر و برنامه درسی                                                              

 

19. An engaging pedagogy for an academic curriculum/ Elizabeth Rata, Graham McPhail & Brian Barrett, The Curriculum Journal, 2019       

 مقاله- پداگوژی برای برنامه  درسی دوره تحصیلی

 

20. Pre-vocational education in the curriculum: the case of Norwegian lower secondary education/ Maike Luimes & Berit Karseth, Journal of Curriculum Studies, 2018

مقاله- آموزش پیش حرفه ای در برنامه درسی دوره متوسطه اول تطبیقی

 

‌‌21. Introduction to Data Analysis in Qualitative Research/Asher Shkedi , 2019

کتاب - مقدمه ای بر تحلیل داده در پژوهش کیفی - روش های نظری و عملی

 

22. The Routledge Handbook of Digital Literacies in Early Childhood/Edited by Ola Erstad, Rosie Flewitt, Bettina Kümmerling- Meibauer and Íris Susana Pires Pereira, Routledge,2020

کتاب مرجع - دستنامه سواد های دیجیتال دردوره پیش دبستان

 

23. New Directions in Theorizing Qualitative Research: Theory as Resistance/edited by Norman K. Denzin and James Salvo, Myers Education, 2020

کتاب - رهنمودهای جدید در نظریه پردازی در پژوهش های کیفی

 

24. Internationalizing Curriculum Studies Histories, Environments, and Critiques/Cristyne Hébert · Nicholas Ng-A-Fook, Awad Ibrahim · Bryan Smith  Editors, Macmillan, 2019

 کتاب - بین المللی کردن مطالعات برنامه ریزی درسی - مک میلان -

 

25. A praxis approach to financial literacy education/ Levon Ellen Blue & Peter Grootenboer, Journal of Curriculum Studies,2019        

 مقاله- آموزش سواد مالی

 

26. Qualifications development for an unknown future/Desireé Scholtz, Journal of Curriculum Studies,2019            

 مقاله- برنامه ریزی درسی برای موسسات- تجربه آفریقا

 

نظر شما

Image CAPTCHA