کتاب حاضر به منظور ارتباط فکری خوانندگان(به ویژه دانشجومعلمان) با مباحث فلسفه تربیت رسمی و عمومی درکشور نگاشته شده است. این اثر با بازآرایی و بازنویسی(همراه با افزایش و کاهش) متن فصل دوم کتاب "مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تربیت رسمی و عمومی"، میکوشد تا موقعیت یادگیری مناسبی را ایجاد کند تا خوانندگان به بحث و فحص درباره مسائل فلسفه تربیت مدرسهای متناسب با فرهنگ و شرایط خاص ایران پرداخته و همراه با تجربه فلسفه ورزی به درک بهتری از چیستی، چرایی و چگونگی تربیت مدرسهای نایل آیند.
سال نشر:
1400