کتاب حاضر بازتاب بخشی از مطالعات و پژوهشهای مختلف در زمینه کاربست آسان ارزشیابی کیفی و توصیفی در دبستان است. استفاده از ابزارهای این نوع از ارزشیابی به عنوان جز جداییناپذیر فرایندآموزش، نهتنها موجب افزایش قدرت کشف مجهولات در دانشآموزان میشود، بلکه در چارچوبهای شناختی، عاطفی و روانی ــ حرکتی نیز به نیازهای آنان توجه میکند.
این کتاب جدید ترین، کاملترین و جامعِ ترین کتابی است که در موضوع ارزشیابی کیفی – توصیفی با رویکرد کاربست کلاسی و خودآموزی تالیف شده است .
سال نشر:
1394
ناشر:
مولف: