ساختار وجودی انسان در قرآن و کاربرد آن در ساحات تربیتی مبتنیبر سند تحول بنیادین آموزشوپرورش
ارسال در تاریخ س, 1400/05/12 - 10:26پژوهش فعلی با هدف کاربردی کردن ساحت های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تطبیق بر "نقشه انسان در قرآن" انجام گرفت تا بتوان متربیان را به اهداف نهایی ساحت های تربیتی سوق داد. روش پژوهش تحلیل محتوای کیفی قرآن و ساحات تربیتی در سند تحول بنیادین است. جامعه آماری، قرآن، تفاسیر و مجموعه پژوهشهای مرتبط و سند تحول بنیادین و نمونه آماری 2470 آیه (واحد تحلیل) توصیفکننده وجود انسان از قرآن است که با نمونهگیری هدفمند استخراج و با همین روش واحدهای تحلیلی توصیفگر اهداف ساحت های تربیتی از سند تحول استخراج و دادههای هردو به روش استقرایی تحلیل شدند.