راهنمای عمل مربیان پیش دبستانی: با رویکرد مبتنی بر برنامه درسی ملی
ارسال در تاریخ ش, 1400/08/01 - 13:42در طراحی و انتخاب محتوا برای کودکان باید از این واقعیت پیروی شود که علایق کودکان مانند تواناییهایشان با توجه به سن، محیط و صفات روان شناختی متنوع می باشد. بنابراین توجه به تفاوتهای فردی و نقشهای جنسیتی از طریق انعطاف بخشی در تهیه فرصتهای یادگیری و همین طور انطباق آنها توسط مربیان مراکز پیشدبستانی باید موردتوجه قرار گیرد.
مربیان وعلاقه مندان به حوزۀ پیش دبستانی در جهت تهیه محتوای مناسب آموزشی برای کودکان این دوره براساس برنامه درسی ملی (مصوب1391)، باید باسه قلمرو موضوعی زیر آشنایی داشته باشند:
- باچارچوب، انتظارات یا آنچه کودکان ضروری است یاد بگیرند