بحث هایی در آموزش علوم: راهنمای عملی ارتقای فهم علم در کلاس های علوم
ارسال در تاریخ ي, 1401/07/24 - 08:56موضوع کتاب حاضر نحوۀ بهکارگیری روش «یادگیری علوم به کمک ذهن» از سوی آموزگاران برای دانشآموزان یازده تا چهاردهساله است. آموزگاران درس علوم کمتر با هنر مدیریت بحث در میان دانشآموزان آشنایی دارند. بااینحال، همانطور که کتاب نشان میدهد در درس علوم موضوعات بحثبرانگیز بیشماری وجود دارند: شیوههای مختلف تفسیر شواهد، شیوههای طرحریزی پژوهشی که به پاسخ قابل اعتماد منجر شود، بررسی این تلقی رایج که آنچه طبیعی است سالم هم هست، ماهیت علم و موارد دیگر.