تبیین رویکرد هم افزایی در عناصر برنامه درسی میلر با الهام از نظریه سیستمها
ارسال در تاریخ س, 1402/06/07 - 12:45پدیدهی همافزایی از راه تلاش هماهنگ و سازمانیافته حاصل میگردد و تلاشهای فردی اعضا منجر به سطحی از عملکرد میشود که بیش از مجموع دروندادهای فردی آنها است. برنامه درسی همافزا حاصل تلفیق شیوههای تدریس، نظریههای یادگیری و تکنولوژی است. پژوهش حاضر با هدف، واکاوی منابع مرتبط با رویکرد همافزایی در جهت تعیین عناصر ششگانه برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها انجام شد.