تمسکی، محمدرضا

وضعیت کنونی تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان براساس شاخص‌های سند تحول

هدف از این پژوهش، ارزشیابی عملکرد دانش‌آموزان سال سوم متوسطۀ کشور، در ابعاد تربیت دینی (اعتقادی- عبادی) و اخلاقی براساس شاخص‌های سند تحول (1398) است. روش مورداستفاده برای تحقیق ازنظر هدف، ازنوع تحقیق و توسعه، و ازنظر جمع‌آوری داده‌ها ازنوع توصیفی- مقطعی و ارزشیابی قبل ­از اجراست902=(خودسنجی) n1 نفر و 901= (همسال‌سنجی) n2 نفر و 1.110.016= N نفر و روش نمونه‌گیری ازنوع خوشه‌ای  چندمرحله‌ای بوده و هردو ابزار، واجد همۀ انواع روایی و پایایی به­ میزان 964.=α است.