جوادی، محمد جعفر

موانع درگیری دانش آموزان

در گزارش "ویگنز " در همایش سالانه تجارب تحصیلی دانش آموزان " در سال 2014، پرهیز از روزمرگی به عنوان آرزوی همه دانش آموزان در کلاس های درس مطرح شده بود. در مرکز تقاضای این یادگیرندگان، سه خطای اصلی، که بوسیله اکثر دانش آموزان به عنوان ملالت عمده آنها در کلاس های درس مطرح شده بود، عبارت بودند از: " تکالیف ارائه شده فقط وقت ما را تلف می کنند"، "هیچ تنوعی در انجام روزانه این تکالیف وجود ندارد" و نیز اینکه، "معلمان بیش از حد صحبت می کنند".