راغب، حجت اله

تدوین استانداردهای شایستگی های معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه و اعتباربخشی آن

 هدف اصلی پژوهش حاضر تدوین استانداردهای شایستگی های معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه و اعتباربخشی آن است. روش این پژوهش برای گردآوری مطالب روش کتابخانه ای است و برای اعتباربخشی به محتوای استانداردها روش گروه کانونی استفاده می شود. جامعه مورد مطالعه در این پژوهش متخصصان استانداردهای معلمی آموزش و پرورش ویژه است که در سال تحصیلی 97-1396 در تهران اقامت دارند. نمونه پژوهش شامل ده متخصص که در بر گیرنده اساتید دانشگاه و کارشناسان و معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه است می باشد.