سالی جی. زپدا ، فیلیپ د. لانوئی

گام هایی برای گفتگو: بهبود رهبری آموزشی

معلمان سطوح متفاوتی از مهارت، آمادگی و تجربه را همراه خود به شغلشان می آورند. مدیران نیز به عنوان رهبر آموزشی مدرسة خود،مسؤلیت توسعة توانایی های معلمان را از طریق مشاهدات کلاسی و ارائه بازخورد بر عهده دارند که هر کدام می تواند به صورت رسمی یا غیررسمی باشد. اما منطق ههای آموزشی چگونه می توانند اطمینان حاصل کنند که خود مدیران ازمهارت هایی که برای انجام این نقش حیاتی به آن نیازمندند، برخوردار هستند؟منطقة آموزشی شهرستان "کلارک" در سال2012  در "آتن" در "جورجیا"، نظامی را ایجاد کرد که در آن مدیران ادارة مرکزی به مدیران مدرس هها کمک می کنند، مهارت های رهبری آموزشی را از طریق راهبردی به
نام "گام هایی برای گف تگو" در خود ایجاد کنند. مابه عنوان "سرپرست شهرستان کلارک در آن زمان"(فیلیپ)و "استاد دانشگاه جورجیا درمنطقة آموزشی" (سالی)؛ می خواهیم توضیح دهیم که چگونه "گام هایی برای گفتگو"، فرصت های یادگیری را، هم برای مدیران مدرسه و هم برای مدیران منطقه، ایجاد می کند.