غلامرضا فلسفی، غلامرضا

سواد خبری

باورپذیر بودن اخبار دریافتی از رسانه‌های اجتماعی همچنین تولید و نشر اطلاعات نادرست و اخبار جعلی همراه با امکان بازنشر آسان و بدون محدودیت آن‌ها، آموختن سوادی نوین با نام سواد خبری را برای کاربرشهروندان، ضروری می نماید. کتاب حاضر باهدف آموزش سواد خبری به عموم مخاطبان جهت توانمندسازی آن‌ها در شناخت، انتخاب و ارزیابی خبر در چهار بخش تألیف شده است. ایده کلیدی در تألیف این کتاب عبارت از هفت پرسش سواد خبری است که در درک و تحلیل خبر از اعتبار علمی و کاربردی جهانی برخوردارند.