معلم یادگیرنده یادگیری حرفه ای مبتنی بر همکاری
ارسال در تاریخ چ, 1401/06/16 - 13:50اثر حاضر دربردارنده مجموعه مقالاتی است که استادان دانشگاه هنگ کنگ در خصوص فرازها و فرودهای درس «تمرین دبیری» یا کارورزی دانشجویان تربیت معلم نوشته اند و نشان داده اند که داوطلبان حرفه معلمی از چه آموزش هایی برای کاربست شیوه های جدید تدریس استفاده می کنند، با چه مشکلات و مسائلی روبرو هستند و چگونه بر غنای حرفه ای خود افزوده اند. این کتاب می تواند منبع الهام بخشی برای کلیه استادان دانشگاه در رشته های دبیری، دوره های تربیت معلم، آموزش های ضمن خدمت و برنامه های تقویت و آشناسازی معلمان با روش های نوین تدریس باشد.