معلم یادگیرنده، یادگیری حرفه ای مبتنی بر همکاری

داوطلبان حرفه معلمی از چه آموزش هایی برای کاربست شیوه های جدید تدریس استفاده می کنند، با چه مشکلات و مسائلی روبرو هستند و چگونه بر غنای حرفه ای خود افزوده اند. اثر حاضر دربردارنده مجموعه مقالاتی است که استادان دانشگاه هنگ کنگ در خصوص فرازها و فرودهای درس «تمرین دبیری» یا کارورزی دانشجویان تربیت معلم نوشته اند و نشان داده اند که این کتاب  می تواند منبع الهام بخشی برای کلیه استادان دانشگاه در رشته های دبیری، دوره های تربیت معلم، آموزش های ضمن خدمت و برنامه های تقویت و آشناسازی معلمان با روش های نوین تدریس باشد. تجربه هنگ کنگ به عنوان یکی از موفق ترین نظام های آموزشی در هزاره جدید می تواند منبع الهام قوی برای پرورش رشد حرفه ای و تربیت معلمانی کارا در نظام آموزشی ایران باشد.

سال نشر: 
1394
ناشر: