نویدی، احد، خلاقی، علی اصغر

تدوﯾﻦ ﭼﺎرﭼﻮب راﻫﻨﻤﺎ ﺑﺮای آﻣﻮزش ﻣﻬﺎرت ﻓﻨﯽ ﺣﺮﻓﻪ ای ﺑﻪ داﻧﺶ آﻣﻮزان ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ ﻧﻈﺮی

اﯾـﻦ ﭼﻬﺎرﭼﻮب ﺑﺎ ﻣﻼﺣﻈﻪ ﺑﺎﻓﺖ و دروﻧﺪاد ﻣﻮرداﻧﺘﻈﺎر ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد و ﺑﻪ ﻋﻨﻮان دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﮐﻠﯽ ﺑﺮای ﻓﺮاﻫﻢ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﻓﺮﺻﺖ ﻫﺎی ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﻧﺎﻇﺮ ﺑﺮ ﻣﺤﺘﻮای ﻓﻨﯽ و ﺣﺮﻓﻪ ای، روش ﻫﺎی ﻓﻌﺎل ﯾﺎدﮔﯿﺮی و ﮐﺎرﻫـﺎی ﻋﻤﻠـﯽ،   در دﺳـﺘﺮس ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰان و ﻣﺠﺮﯾﺎن آﻣﻮزش و ﭘﺮورش ﻗﺮار داده ﻣﯽ ﺷﻮد.