اصول و مفاهیم اساسی برنامه ریزی درسی

یکی از مهمترین مسائل بشردر تمامی ادوار تاریخی، مقوله تعلیم و تربیت و پرورش نسل جوان برای ورود به اجتماع و جامعه پذیری آنان بوده است. از دگرسو هم زمان با فزونی دانش و آگاهی بشر از حساسیت و اهمیت تعلیم و تربیت و ظهور ساخته های اجتماعی پیچیده، نظام های تعلیم و تربیت از اشکال تصادفی و سنتی به سوی نظام های حساب شده و قانونمند سوق یافتند و دراین میان برنامه های درسی نیز از طرح و مقاصد واقع بینانه تری برخوردار گردیدند. کتاب حاضر برآن است که ضمن بررسی دیدگاه ها و نقطه نظرات متفاوت، حدود و ثغور رشته برنامه ریزی درسی را به تصویر بکشد و یا حداقل تنوع برداشت ها ازمفهوم برنامه درسی را نشان دهد.

سال نشر: 
1401
ناشر: