ارزشیابی نظام های کوچک آموزشی

کلاس درس به عنوان یک نظام آموزشی کوچک، محور و کانون اصلی پیاده سازی و هدایت کلیه فعالیت های تدریس و یادگیری است. از میان مؤلفه های فرایند تدریس و یادگیری، ارزشیابی از جایگاه ممتازی برخوردار است. کتاب حاضر، چگونگی ارزشیابی فرایند تدریس و یادگیری را با محوریت کلاس درس در اختیار معلمان، مدیران و کارشناسان تعلیم و تربیت قرار می دهد.

فصل اول: مفاهیم و کلیات ارزشیابی نظام‌های کوچک آموزشی
فصل دوم: تاریخچه، فلسفه و اهداف ارزشیابی نظام‌های کوچک آموزشی
فصل سوم: الگوهای ارزشیابی آموزشی نظام‌های کوچک آموزشی
فصل چهارم: روش‌ها و ابزارهای جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات در ارزشیابی
< >فصل پنجم: ارزشیابی کیفیت منابع نظام‌های کوچک آموزشیفصل ششم: ارزشیابی رسانه‌های آموزشی در نظام‌های کوچک آموزشی ...

سال نشر: 
1396
ناشر: