کتاب حاضر در باره ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی در کلاس درس است. نویسنده بر راهبردهای سنجش کلاسی و نیز به ارائۀ مثالهای متواتر از سؤالهای چندگزینهای و سنجش مبتنی بر عملکرد تمرکز دارد. پنج روش مدرن سنجش کلاسی (تکوینی، مدادکاغذی، مبتنی بر عملکرد، اصیل و آزمون جامع) محتوای اصلی کتاب را تشکیلمیدهند. هر فصل مباحثی مثل داستانهایی از کلاس، یک سؤال خوب، انتخابهای معلمان در دنیای واقعی و تکنولوژی را دربر میگیرد.این کتاب مشتمل برسیزده فصل است.
سال نشر:
1396
ناشر:
مترجم: