نظارت آموزشی کلاس درس محور (نظارت بالینی)

کتاب نظارت آموزشی کلاس درس محور براساس چرخه چند مرحله‌ای نظارت بالینی تدوین شده است. این چرخه شامل ایجاد آمادگی، نشست قبل از مشاهده، مشاهده تدریس، تحلیل و تفسیر داده‌ها (تشخیص)، نشست بعد از مشاهده (برنامه‌ ریزی برای رشد و بالندگی حرفه‌ای معلم، ارزشیابی جامع فرایند و پیگیری رشد و بالندگی معلم می‌شود که هر کدام، علاوه بر مفاهیم نظارت آموزشی و نظارت بالینی فصلی از کتاب را به خود اختصاص می‌دهند و در نهایت, تعارض که ویژگی کار جمعی است، توضیح داده و توصیه‌هایی برای مدیریت آن داده شده است. مخاطبان اصلی کتاب نظارت آموزشی کلاس درس محور، مدیران مدارس و کسانی که می‌خواهند مدیر مدرسه شوند، ناظران آموزشی، گروه‌های آموزشی، معلمان، کارشناسان آموزشی، برنامه‌ ریزان و سیاست‌گذاران رشد حرفه‌ای معلمان، دانشجومعلمان و همچنین افرادی که در جامعه دانشگاهی درگیر برنامه‌های مدیریت آموزشی در مدارس هستند، می‌باشند.

سال نشر: 
1395
ناشر: