نظریههای یادگیری بهطور بنیادی با تصوری که از ذهن انسانی دارند، مکانیزم یادگیری را تبیین و تفسیر میکنند و بر اساس آن سعی در هدایت و کنترل روشهای تدریس دارند و به معلمان میگویند که تدریس را با گفتن شروع کنند یا با طرح مسأله و سؤال. در کتاب حاضر به تشریح نظریههای یادگیری پرداخته شده است. نگارنده بر این عقیده است که با بهرهگیری از اصول مشترک نظریهها و ایجاد تلفیق بین اصول دیدگاههای مختلف با توجه به شرایط و زمینههای اجتماعی، تربیتی و مهارتی معلمان میتوان در بهبود یادگیری کوشید.
سال نشر:
1397
ناشر:
مولف: