هویت های برنامه درسی شرحی بر نظریه های استادان برنامه درسی (در دوران کلاسیک، نوفهم گرایی، پسا نوفهم گرایی)
ارسال در تاریخ ي, 1401/02/18 - 13:59کتاب هویت های برنامه درسی که در حقیقت ویراست جدید کتاب به سوی هویت های جدید برنامه درسی است تلاش کرده است که تحولات حوزه برنامه درسی را به تصویر بکشد. دلیل تغییر نام، پرداختن و توجه کتاب به کلیه نظریه پردازان حوزه مطالعات برنامه درسی به جای توجه صرف به نظریه ها و هویت های جدید است. اثر قبلی تنها به نظریه های حوزه نوفهم گرایی پرداخته بود. در اثر جدید، کلیه دوران های برنامه درسی شامل کلاسیک، نوفهم گرایی و پسانوفهم گرایی مد نظر قرار گرفته است.
فهرست موضوعی مطالب: