کتاب حاضر حاوی مطالبی علمی و تحقیقشده درباره برنامهریزی درسی است. مقدمهای بر برنامهریزی درسی، مبانی اجتماعی و فناورانه برنامه درسی، مبانی تاریخی و فلسفی برنامه درسی، مفاهیم، نظریهها و الگوهای برنامه درسی، طراحی و سازماندهی برنامههای درسی، بایدها، هدفهای کلی و هدفهایی در برنامهریزی، انتخاب محتوا و فعالیتهای یادگیری، ارزشیابی آموزش و برنامه درسی، برنامهریزی و انتقال برنامه درسی به فرآیند آموزش برخی از مطالبی هستند که در این کتاب بهطور کامل تشریح شدهاند.
سال نشر:
1396
ناشر:
مولف:
مترجم: