پرتو، مسلم

تعیین عوامل و شایستگی‌های روانی- اجتماعی موثر بر حفظ و ارتقای سلامت روانی دانش آموزان دوره‌ی دوم متوسطه (ارائه الگو)

هدف پژوهش حاضر بررسی وضعیت عوامل و شایستگی‌های روانی- اجتماعی مؤثر بر سلامت روانی دانش آموزان است.  جامعه آماری، روش نمونه گیری و نمونه آماری. کتب، مقاله‌ها، گزارش‌های معتبر علمی مرتبط با موضوع، برنامه‌های آموزشی و درسی و طرح‌های مداخله‌ای نظام‌های آموزشی تعدادی از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در زمینه پیشگیری، حفظ و ارتقای سلامت روانی؛ و جامعه آماری متخصصان، خبرگان و صاحب‌نظران حوزه‌های ذیربط و درگیر با موضوع شامل: روان شناسان (سلامت، بالینی و تربیتی)، مشاوران، پزشکان حوزه‌های ذیربط (روانپزشکان و متخصان پزشکی اجتماعی)، متخصان آموزش سلامت.